Ten numer trafił w me ręce przypadkiem, od jakiegoś już bowiem czasu nie czytuję tego wydawnictwa (powody podawałem we wcześniejszych wpisach). Jednakże skoro już mam go w rękach, to i podzielę się wrażeniami.

Ogólnie w mojej opinii nic się nie zmieniło, czyli masa tekstów producenckich, które czasem usiłują się ocierać o konkrety, na przykład tekst CTR, czy też – tu dużo lepiej, bo sporo ciekawych pomysłów i rozwiązań się pojawiło – artykuł Radomira Dębka, jednakże w większości są to zwykłe sponsorowane publikacje, niezbyt najczęściej ciekawe.

Jak zwykle perełka to Waldemar Fiałka i ciekawe spojrzenie na monitoring Orlików. Takie podejście lubię. Drugi tekst, na który warto zwrócić uwagę, to niemalże elaborat na temat analizy ludzkich zachowań. Pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ale z pewnością wyróżnia się na tle tego numeru.

Może zainteresują Cię również poniższe wpisy: